Rubrik ska det vara här

Jag är så duktig och går upp tidigt fast det är lov. Mycket good work här. Har ätit frukost och ska göra mig i ordning för att dra till stallet strax. Det blir backträning med Bejbin. Ska rida upp och nerför backar en massa så hon får träna ryggen ordentligt. Och sedan blir det en utetur med Imsan, ska rida ett ordentligt dressyrpass fast på vägarna för att riktigt känna igenom henne och se hur stor förändring det är på na. Ska bli kul:)

Efter stallet blir det till att åka till pappa och fixa med kaninerna och förhoppningsvis sy lite. Ska göra ett nytt ländtäcke tänkte jag:) Och några nosludd om jag har tillräckligt med kardborreband:S

Ha en bra dag<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0