Jag är fan gammal

Beter mig som en gammal kärring, börjar gäspa vid klockan 10 på kvällarna. Hmm... inte stabilt dethär. Men det är väll nån fas, typ höstmörkret som göret eller nått sånt, typ:P

Iaf så åkte vi till Ica och en tjej från Forever var där och berättade lite om Aloe Vera, som Ica oxå ska bli återförsäljare av. Det var mycket intressant och jag skulle LÄTT, om jag bara hade råd, börja med det. Låter verkligen som att det passar mig! Vi åt massa god mat och äppelpaj, jummi! Och självklart gosade man en hel massa med Elliot, den lilla chivve/djärgpinchern. Så gudasöt han är. Jag ska kanske ta hand om honom vecka 8, då de ska på skidsemester, bra med planering här:P Han är en sån liten knoddis<3

Men nu är jag hur trött som helst, så jag måste verkligen sova, för i morgon blir det städdag. Usch, men it's needed!


En suuuuperbra bild på mig ikväll, galet bra alltså, hehe:P

Sov så sött lovers<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0