Hjälp

Jesus Kristus vad jag är trött. Linne blev dålig under provet så hon stack hem så jag ska åka själv till stallet idag. Efter provet, som nog gick helt okej, så skulle jag plugga men kom på att jag ju faktiskt kunde åka hem och göra det, så nu sitter jag i sängen hemma.

Dagen började med ridning på Akka, hade Milton och vi red skänkelvikningar. I skritten fick han ibland ett grymt bra tramp, men i traven blev det katastrof och han bara slängde upp huvudet. I galoppen är han svår, men fick till det fint i högervarvet. Sedan till skolan, eller ja lunchen då, och sedan provet.

Nu är jag helt död. Skulle inte banga på en såndär myskväll hos Linne med kladdkaka och film. Är helt slut i hela kroppen. Vill bara slappna av och chilla. Hela huvet som är fullt med hästgrejjer och stress och allting. Oj, oj, oj vad mycket det blir...

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0