Bye, bye

Snart åker vi. Ska sova nu, upp 4 liksom:/ Usch. Mår illa nu oxå, bara för att jag är nervös, haha. Så det kan gå. Men nu pallar jag inte skriva nått, kommer ändå inte på nått kul så, hehe. Ni får ha det så bra, jag lovar att sola lite extra för er oxå, så jag kommer att vara typ galet brun när jag kommer hem med andra ord. Men det klarar man sig ju med:P Juste, kommer inte ihåg om jag skrivit det förut men jag tänkte ta och slinga håret igen när jag kommer hem, för det är redan relativt ljust, blir ljusare av saltvattnet och solen och så slingor sedan då. Tänkte prova och se hur det blir, tror det kan bli rätt hett:P


Typ såhär, fett snyggt!


Nu ska jag glida omkring i mina hetingar all the days.

Nu är det soooooova, i typ några timmar, som gäller.

Natti, natti, och ha det bäst raringar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0