Nepp, nu MÅSTE jag skriva

Har som sagt haft så fullt upp i mitt lilla huvud så jag inte orkat skriva nått, men nu kommer det. Jag har efter mycket om och men (ville först helt klart ta över henne) bestämt mig för att Montan får komma någon annan stans efter sommaren. Jag har dåligt med pengar, skulle behöva lägga ut vartenda öre på henne, inte tillräckligt med tid för att hinna med både skola, kompisar och ponny, inte tillräckliga kunskaper för att rida in och utbilda en så gammal häst dessutom vet jag inte vad jag ska göra efter gymnasiet. Tyvärr, jag ÄLSKAR ju denna häst mer än något annat men jag kan bara inte. Men har pratat med Annette och det kommer nog fixa sig bra. Till och med kanske så bra att hon hamnar i Uppsala så att jag kan fortsätta ta hand om henne några gånger i veckan:)! Så toppen det kan bli liksom.
...
Praktiken, som vi har denna och nästa vecka, har jag som sagt hos Lotta. Vilket passar mig perfekt då jag aldrig hinner vara där annars. Jag älskar ju att vara där. I måndags red jag Kalle, ut. I förrgår verkade jag Pressens fossingar:) och tömkörde Snoddas. I går red jag Snoddas i ridhuset.
...
Idag har jag tyvär varit hemma då jag mått rätt dåligt. Mycket oxå p.g.a stressen som jag utstår varje dag. Men hemma innebär film och har idag kollat på Bröllopsfotografen och Tjenare Kungen. Den förstnämnda har jag inte sett förut och jag har hört att den skulle vara dålig, men nej, den var så himla gullig, rolig och bra. Den andra har jag sett förut men måste ju bara se den igen, för att allas våran älskade JOEL KINNAMAN är med, jag menar får man vara sådär snygg. Han är het, har ni inte sett filmen, kolla, ett måste!
...
Nu blir det ett par helspäckade dagar framför mig. Lotta med familj åker på skidsemester och under tiden tar jag hand om deras pollar. Så otroligt kul att få ett sådant förtroende och så nyttigt. På lördag åker Bec med ut så vi får 3 hästar var. Jag ska även ta Imsan på lördag så mycker ridning blir det:)
...
Nepp, nu hoppas jag bara att alla har det bra och att ni i klassen trivs på era APU:platser.
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0