T..r..å..k..i..g..t

Det har jag minsann, klockan är för mycket för promenad eftersom jag inte ätit än så... har MEGATRÅKIGT!
...
Svar till Elin: Japp de är gammla vänner. Martingalen hade jag helt glömt bort men jag vill gärna ha förbygeln(med martingalgrejjset, haha), med lite nya hål så passar den perfekt, så snygg. Vad vill du ha för den? Den andra får du tillbaka när jag ger dig pengarna typ. :)
...
Jahapp, fantasin är som bortblåst så kollar väll på en till film I guess. Mysigt, men tråkigt att mysa själv. Vill ha nån här;)
...
Gammal pic på Bassie och Frida<3
...
Nepp, det blir inte roligare än såhär, men tycker ni inte att jag blivit duktig på att blogga? Typ varje dag ju, ofta flera gånger på en dag oxå, applåder till mig:)
...
Nu stänger jag av datorn, film var det ju, haha.
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon =)

Kul att den passade, Den var ganska dyr ny men du du får ett kompispris 200kr ;)

2010-06-16 @ 08:39:02
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0