Today

Har städat hela lägenheten, behövdes kan man ju säga. Fixar mig nu för att dra ner på stan och inhandla my baby, en grön krokodilskinnsväska som jag får i sommarpresent av mamma, så gulligt<3

Detta väder suger ju, blir på tråkigt humör när vädret inte är soligt, usch. Men lyssnar på Gyllene tider och blir gladare:) Ska vara duktig och gå ner på stan, i dugget. Ska försöka snåla till mig en hundring till en ny mascara oxå.

I går var Stina med mig till bejbi och red, vi red i ösregn, gick till sommarhagen från bussen dessutom i ös, hahah. Det var en upplevelse det, hehe. Men vi överlevde, det blev filmkväll hemma hos mig sedan köpte pizza oxå och chips, så nu har man ångest som fan haha. Meeen fett mysigt vare, och kollade på snygga bilder gjorde vi oxå hahahaah, blink;)

Bloggar mer i kväll, tror jag.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0