Tjolahej

Är på glatt humör igen:D Jippie!

Idag har man haft Bondemässa och min grupp (Linn, Pascal, jag och TottE) vann! Tjiho, fett kul, vi hade fårproduktion med hö och minigrisar som bisysslor (heter det så?) och vi var så bra. Vann morötter, med blast, de andra fick på påse, hahaha. De är nu uppkäkade av Linne och mig, blev ju lite hungriga på stan, hahah.

Gick sedan på stan med Hanna och Linne:) Toppenkul! Kollade mest på shoes.

Denna fick följa med mig hem, love it, så het på;)


100 spänn;O , världens kap.


Dessa ska jag köpa på torsdag:)




Vill ha en outfitspegel! Dessa blir så dåliga:(


Me;)


Stina i sina nya assnygga brills.


Linne i sina nya pjucks:)


Toppendag med andra ord:) Hemma nu och har precis käkat.

Om jag bara får stallplats nu så kommer jag att kunna ha kvar Bejbi<3! Är överlycklig just nu, hoppas det finns kvar bara! I sommar kommer nog Tanis att få vila rätt mycket, då hon har fått lära sig mycket på kort tid nu och behöver tänka igenom det och för att det är inte världens roligaste ställe de står på nu, ingen Stina liksom:(
men jobb blir det förståss, bara inte så mycket, hon ska få ta det lugnt och bara få vara häst:)

Sommarlov snart, bara 3 dagar kvar, helt otroligt. Tänk vad tiden har gått fort, är inte pepp på att det bara är ett år kvar, skulle kunna gå kvar i våran underbara skola livet ut typ. Love it!

Ha det bra my lovers<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Stina

Saknar er!:(

2010-06-08 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0