Tisdagen idag

Ska strax skutta till bussen för att åka ut till pappa. Ska köra lite igen och gå en promenad tänkte jag, så mys, det var så länge sedan jag gick ut och gick hos pappa så måste, så härligt! Ska ta en promenix oxå med ponnyn då:)

Har shorts och bikini på mig, det är så härligt att man äntligen kan ha det igen. Värmen kommer nu, och solen, jippie:)Äntligen.

Har kommit på att jag trivs rätt bra med mitt hår nu för tiden. Så Linne jag ska nog slinga det igen bara och inte rakpermanenta igen. Älskar slingor och jag känner mig så mycket snyggare i det;)

Mitt rum ser ut som jag vet inte vad, kläder ÖVERALLT och väskor lite här och var på golvet. Hehe, ska packa och städa i kväll.

En random pic oxå:


Min Bejbiälsk<3

Nepp nu måste jag faktiskt gå, bloggar igen ikväll I belive, skojja ofc I do;)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

Wohooo! :D Bra att du bara slingar, för slingor är assnyggt på dej :D



Btw, din ponney är sööööt! :D

2010-06-22 @ 10:51:20
URL: http://laow.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack =D Ha det så kul i Halland (eller vart ni skulle ;P)

2010-06-22 @ 20:28:32
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0