Strömsholm

Där var vi (ettorna, tvåorna och treorna).  Så härligt det var, vädret var toppen så hade shorts och blev snyggt brun. Älskar att bli brun, känner mig så jäkla mycket snyggare då, än jag redan är då förståss, hahahah. Skojja;)
Men först kollade vi en snabbis på dressyren, sedan gick vi vidare till hoppningen och kollade på det länge. Shoppade förståss oxå, blev ett schabrak med matchande luva och ett par skydd. Nöjd:) Men detdär med att inte spendera pengar gick ju inte sååå bra, hahah. Kollade på framhoppningen oxå, intressant och så somnade jag typ på bussen hem, hehe. Liiite trött alltså:) Girlsen var toppenskojj som vanligt, vi äger hörni<3

Pics from Strömsholm:


På bussen, mästerfotografen är jag, haha.


Jag framför slottet;)


Linne, enda som bara hade jeans, haha.


Dressyren.


Min favvo i första klassen, så jäkla FIN.


Steeekarbrudarna;)


Den snygga fuxen.


Blev kär i denna assnygga hingst, jag tyckte att han hade värsta utstrålningen!


Fin.


Vinnaren.

Och så min lilla ängel i sina nya things:


Sweetheart<3


Schabraket.


Visst blev hon cute?


Red ut med Stina idag. Tanis bejbsan gick så jäkla bra. Var lugn och fin i galoppen och så avslappnad i traven. Sökte sig till och med neråt några gånger, älskling<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0