Måste blogga

Vi sticker ju snart så måste blogga innan. Stina kommer vilken minut som helst och här sitter jag i pjamas, stabilt alltså;) Har äntligen packat klart allting typ, ska hoppa in iduschen snart, när Stina är här så hon slipper vänta där ute, hehe. Fint väder idag så vi stannar nog och badar på vägen, första doppet. Vi åker idag till min moster Stina (känner många Stinor jag, haha) som bor utanför Emmaboda i Småland. Där bor vi i natt och sedan åker vi ner i morgon till kusinen.


Bejbsan älskling<3


Jag är så taggad nu alltså, ska bli så sjukt jäkla roligt. Meeen kommer sakna my friends och ponnyn något otroligt<3 But you will survive, jag kan ringa, fasty inte hästen kanske, vad skulle hon svara? Gnaga lite på telefonen kanske:P

Japp, detta är sista inlägget innan i morgon kväll tror jag. Känns konstigt att inte få blogga hela tiden när jag ju gör det hela tiden nu.

Nepp, ska fixa klart lite grejjer nu, höres. Ha en underbar dag people<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Amundgabrielle

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-08-02 @ 11:38:14
URL: http://amundgabrielle.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0