Hemma från shopping

Håller nu på att göra pastasallad, igen. Det är det ända jag äter nu för tiden, men det är ju sååå gott. Och inte så värst onyttigt heller:)


Hade typ inget hemma så det fick bli gurka i:)


Köpte dessa leggins som jag så länge velat ha, är sååå fina, så glada liksom, love them. Vi var först på stationen så nu har  jag köpt mitt första sommarlovskort,yej:)
Sedan tog vi bussen till Gränby centrum där vi skuttade omkring ett tag. Drog sedan till Hööks för att bli besvikna över att inte kunna köpa nått;( Men men, gick sedan till coop för inhandling av något att äta som vi hade råd med, det blev riskakor. Sedan bussen hem igen. Linne och jag hade skoj, som vanligt:)



Och jag just nu.


Har på mig mitt favoritlinne, det står "You & Me?". Så hett;)

Ska fixa lite nu och sedan träffa Stina på stationen 18.15. Det blev tyvärr ingen hund men det blir skojj ändå:)

By the way, jag vet att jag skriver som en kratta, missar bokstäver hela tiden och så. Förlåt men jag skriver snabbt och då blir det så.

Ha en good lördag<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

vi hade helkul :D

2010-06-19 @ 17:34:57
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0