Hej igen

Vi har sammlat vuxenpoäng idag. Vi har mognat ordentligt och blivit stora flickor vi. Gick med blommor och ett kort till en gubbe. Duktiga vi. Och så har vi käkat god lunch, igen. Asså vet att jag skriver att vi äter hela tiden men det får vi faktiskt för vi rör så jäkla mycket på oss. Cyklar, rider och promenarar med hundarna hela tiden så vi förtjänar faktiskt det.


Och så en finn blommbild från trädgården, det finns massa fina blommsisar här.

Kollat klart på den knasiga filmen och jag har nu skickat iväg fodervärdsunderlag (typ) till SHV. Dukitiga jag alltså. Busan verkar må toppen, blev vaccinarad här i dagarna och det gick tydligen superbra, så good.

Ska nu snart till stallet och rida, blir hoppning i ridhuset tror jag. Och så ska vi försöka komma hem itid så vi kan käka lite middag ikväll. Vi fångade ju ponnyer igår så kom hem rätt sent, haha. 

Pussar<3

XOXO Miss Emli 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0