Hej, förlåt

Jag uppdaterar sååååå dåligt, jag vet men hinner och orkar faktiskt inte, tyvär. Även fast jag vill. Vi har det toppen anyway. I dag är vädret lite grått men det är rätt skönt faktiskt så kan man chilla inne ett tag innan stallet som vi kan ta tidigare idag, skönt. Handlade idag så nu har vi mat s det räcker de sissta dagarna nu. Kom just på att vi glömde att köpa mysli (hur fasen hittar man tyskt y?). Åhhh det som vi verkligen VILLE ha. Typiskt.

Världens bästa Linne har sin birthday idag, GRATTIS! Tänka sig att den dagen vi längtat efter så mycket äntligen är här. Nu ska här röjjas;P Massor med grattiskramar till dig<3

Ska borsta på shettisarna idag oxå. Och rida förståss.

I går red jag Stinas häst Leia. Vi ville prova att byta och de gjorde vi frståss. Red på banan utanför ridhuset. Och jag har seriöst inte ridit så dåligt på flera år, fick inte hästen i form ens. Herregud var arg och besviken jag blev på mig själv. Såbytte vi hästar och Stina fick form på henne på en gång. Fatta om jag kände mig värdelös. Har aldrig varit så besviken på mig själv, hajjar inte hur dåligt jag faktiskt red. Tror kanske att jag är bättre än vad jag är, fyfan vad värdelöst. Usch, jag red verkligen som en nybörjare.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: stina

okej jag skulle liksom kunna gå till dig och säga det här :P MEN jag vill att alla som läser ska veta att du INTE red dåligt! Hur fasen såg det ut första och andra gången jag red henne då? BLÄ på det. Men hon var ju jätteuppvärmd och igång när jag satte mig på henne, plus att jag hade kommit på lite knappar. Det är ju ingen lätt häst! Och du red bra igår!!! PUSS

2010-06-30 @ 15:02:02
Postat av: Linnea

Men skärp till dig! Allt stina sa stämmer, tänk på att hin har ridit hästen mkt mer än dig!

Och hallå, det där har hänt för mig miljoner gånger och okej att jag deppar ihop då, men det är bara att se frammåt. Du vet ju att du är duktig egentligen, titta bara på din ponny! Ett enooormt jobb har du gjort med henne. Tro mig, du kan myyycket mer än du tror!



OCH TAAAACK :D PUSSPÅDIIIIG!

2010-06-30 @ 19:14:02
URL: http://laow.blogg.se/
Postat av: anonym

Tyskt y: ^^-knappen en gång, därefter u. Alltså ¨-knappen, (samma som ~-knappen och ^-knappen) och sen u; ü. Strålande!:)

2010-07-01 @ 01:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0