God Morgon

Har precis ätit frukost och måste ju bara blogga innan man sticker liksom;) Det skulle vara skinande sol idag med 17 grader. Det är helmolnigt och 11 grader, hoppsan då. Hata UNT. Känner mig så stressad nu sista dagarna, drygt. Många jag vill träffa innan vi åker.Men en snabbis till Sass i morgon blire nog:) Träffa BP lite grand, yes<3

Är ganska trött men inte så jättefarligt faktiskt. Kommer säkert somna på bussen ut bara för det, haha.

Bara för det blev jag jättetrött nu, hahaha, lyckat liksom.

Nepp ska fixa mig nu, måste klä mig och slänga på lite mascara så folk inte blir rädda när de ser mig, hahaha, närå;)


Min bejbi<3



...



Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0