Duktig men inte dukitg ändå

Körde hem från bussen, till och med på fyrans växel:) Skojj detdär med att köra bil ju:)

Gosade med kaninerna och Lakris hann förståss med att bli biten i nosen av Plutten. Nosade på varann genom gallret när Larre var ute och spatserade så då gick det som det gick. Dumma Plutten.

Tog en promenad oxå, så somrigt och underbart. Varmt och soligt, gräset kittlar på de bara benen och bina och hummlorna surrar på blommorna, fåglarna kvittrar vackert och korna idisslar där de ligger och solar i gräset. Så underbart sommrigt som det bara kan bli helt enkelt, mys.

Gosade med hästen, gud vad jag kommer att sakna henne;( Gullegumman, min bejbi<3

Gick till Sassa, hurtigt värre, det är typ en mil sa mamma. Kände mig ordentligt duktig då jag:)

Hos Sass kom Hanna, Sessan, Bec och Nea. Vi skuttade runt, hoppade studsmatta, målade naglar;), fikade och käkade MYCKET mat. Kom hem och åt igen, inte bra, inte bra. Skulle lätt kunna äta dygnet runt om jag bara fick chansen, såå mycket tycker jag om mat. Knäppt, I knowe, hahah. 

MÅSTE packa nu, har inte gjort det, hehe. Juste, det finns internet dit vi ska så ni slipper inte mitt bloggande;)

Pussar<3

XOXO Miss Emli 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0