Bilder i mängder

Here they are, dock inga från idag:(


Stajno med smaskiga nya glassen. På bilresan ner.


Jag med min glass:)


På badstället.


Badstället, haha.


Jag på badstället, herre gud sluta skriv badstället, hahah.


Me in tha car.

Torsdag:


Stina hos Stina:) Snyggaste miinen asså:P


Underbaraste havet:)


Stina hittade en snäcka, jippie.


Coolaste vattnet, grunt och så korsade liksom vågorna sig, fett grymt, hahah.


Stina kan gå på vattnet, shes Jesus.


Haha, självklart, fjortisar som vi är,(haha not)
så skriver vi Stina and Milla was here och så datum.


I bland så blir man lite kort, hahah.


Jag ser ut som ett ruffs, haha.


Asså döda djur typ förföljer oss, det är fett skumt. Först massa döda kopparödlor i Emmaboda, sedan minst 7 döda fiskar på stranden, grymt wierd.


Beautiful girls<3


Moi.


Haha, snygga snäckmannen.


Så jäkla cool bild, love it.

Midsommarafton:


Coolaste Stina, she can do enything that girl:P


Cykla utan händer, sånt därsom jag INTE klarar.


Jag kan dock ta kort och cykla samtidigt, haha.


Asfint föl som vi ville ta med oss hem.


Bildbevis på att det faktiskt inte var en endaste kotte i Laholm.


We<3


På bussen till Halmstad:P


Haha, Stinas stackars cider.


På pubben, så mys med finaste Stajno.


Ingen kommentar.


Sååå skum bild I knowe men min outfit för midsommar i alla fall:)


Stinas outfit:)


Haha, DJ, så kul vi hade åt det alltså. Haha, vid busshållplatsen där vi mötte boysen;)

Lördag:


Innan: Lunch, grillat och smask:)


Efter: Haha, gillar vi käk eller vad?!


Eddie och Tilda, värdelös bild men ändå. Bättre kommer.


Och min bejbi Charlie, sweeti.


"Våra" hästar. Leia och Caprise. Stinas och min.


Lycka


Jag och Caprise.


Stina och Leia.


Fina Caprise.


Alba och Stajno.


Birke (Sigrids ponny).


Namnet på denna kommer jag inte ihåg, men fin är den:)

Så där ja. Nu har ni nått att kollla på tills imorgon då jag bloggar ordentligt:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli









Kommentarer
Postat av: Elin

Guuud va härligt ni ser ut att ha det<3 =)

2010-06-28 @ 10:51:58
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: JullettGullett

Fina bilder! det ser inte ut att gå någon nöd på er! Hoppas ni får en fortsatt superduper bra semester! :D

2010-06-28 @ 19:08:52
URL: http://jullett.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kul att se foton! Charlie är ju bara för SÖT! Kram från Kusinvitamin

2010-06-28 @ 22:07:25
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0