Bättre humör

Är nu mycket gladare och blev helglad när jag träffade Stina, som vanligt, vi har den bästa humorn ever och det går bara inte att vara sur i hennes sällskap! Vi skojjade om marsvinsljud, hoppandes på två ben och massa annat förståss. Tog oss en helhärlig tur ner mot sjön. Tanis var finast ever, jobbade till och med några steg ibland i skritten:) Hon är så jäkla villig till att jobba, försöker hela tiden göra rätt. Hon är underbar<3

Kom hem sent, förstås, och har precis tryckt i mig tre mackor till middag. Ska sova nu, måste bädda först bara, varför gjorde jag inte det i morse, åhhhh.

Akka i morgon då, tagg på ridningen! Men inte på lektionerna:(

Hade prov ju, gick väll sådär, orkar inte bry mig som sagt.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Stina

skrattar Är vi inte bäst så vet jag inte vad vi är, förutom sjukt lättroade!:D

2010-06-01 @ 23:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0