Uppsi, borde sleepa nu

Sent som vanligt sitter jag här, men what ever. Får väll va en zombie i morgon igen då, hehe.

Me today:


Har kommit på att jagg faktiskt gillar mitt hår skarpt. När jag är smart och inte borstar det blire såhär, självlockigt och rätt snyggt faktiskt. Det har blivit rätt så blekt nu oxå, men vill ha nya slingor så det blir ännu snyggare. Fixar det nästa vecka.

Efter en busstur mötte jag upp Filip för en av våra berömda promenader. Gick till stationen då han skulle hem till glada Stockholm. Traskade på sådär som vanligt och pratade om allt mellan himmel och jord. Mys, mys:)

Nästa vecka är jag ledig, äntligen. Blir mys med alla mina vänner men ska oxå vara hemma med farmor och farfar.

Jag VET att mina blider, outfitbilder/fjortisbilder what ever you call it är jättetråkiga, men ni får helt enkelt leva med det:D

Pussar<3

XOXO Miss Emli 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0