Today

Komm hem för en timme sedan typ, försöker städa lite i mitt rum men det går väll inte sådär superbra, hehe. Meeen jaja. Cyklade ner på stan och mötte Linne, vi skuttade runt lite överallt och shopping blev det ju, kom hem med detta:


Lite snygga trosor behöver man alltid:)


Lite småprylar, den andra rosetten fick Linne, japp you dont need to pay me:)


Och denna fina sak. En enkel klänning, like it, funkar både utan och med skärp.

Älska ju att köpa saker så blev inte besviken över dagens fynd.

Några bilder från bussen i fredags:







...

Jahapp, det var det det. I kväll ska jag bara chilla och packa inför morgondagen.I will tell you what we should do then. Oki, vi ska till min moster Stina och sedan kanske en sväng till Skåne och bo hos en av kusinerna (har väldigt många nämligen). Sedan kommer typ hela släkten till Stina i helgen och vi ska käka och ha det bra. Grymt kul ska det bli, älskar min släkt, för vi har så kul tillsammans, det är så mysigt att sitta och lyssna på när alla pratar och så. Det kommer bli mys med andra ord. Min moster bor i Småland, typ vid Emmaboda.

Håller på att ladda över alla Hallandsbiler på datorn från minneskorten, hehe, e lite seg jag. Nepp nu orkar jag inte skriva nått mer, bloggar en gång till i kväll.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas ni kommer hit en sväng innan festen hos Stina, sen åker jag ju norrut till Värmland.

KRAMAR från kusinvitamin

2010-07-18 @ 22:23:12
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0