Sommar som fan

Gud vad jag ÄLSKAR sommaren. Det är lätt min favvoårstid. Sitter här i bikini och shorts, så varmt och skönt alltså. Gick ner till sjön med Marita och farmor och tog oss ett dopp i det varma vattnet, det var lätt 23 grader om inte mer. Totally love this wether alltså. Det är så härigt (faktiskt) att vara hemma. Här där jag bott i nästan hela mitt iv. Sommaren här är bara för underbar. Kaninerna skuttar omkring i gräset och björkarna passlar sådär hemmamysigt. Blommorna lyser upp marken och man går omkring barfota i trädgården. Undrbart är det enda ordet som kan beskriva det.
...
Nostalgibild från Öland.
...
Marita och jag undrar över hur vi ska kunna hinna med att hitta på nått tillsammans vi alla i familjen. Vore ju sååå mys, då vi aldrig träffas längre och jag blir förundrad över hur liten koll jag egentligen har över vad mina styvsyskon egentligen har för sig på dagarna. Tråkigt, vi som var så otroligt tajta förut. Saknar det, en sådan fin familjekänsla det var då. Men alla håller ju på med sitt nu fr tiden och vi är aldrig hemma så det blir väll såhär då. Trist men hoppas att vi kommer på nått vi kan göra tilllsammans allihop, kanske en liten cykelsemester runt Uppland, vore topp ju.
...
Farmor ska med till hagen idag och kolla på ponnyn, saknar henne som fan nu.
...
Neppp, nu ska jag ut igen och fortsätta att njuta av den svenska sommaren.
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack =)

2010-07-04 @ 16:04:39
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja sommrarna hos er på landet var verkligen underbara, tänk vad mycket kul vi har hittat på. De första åren när Joel fick sova i spjälsängen och du hos mamma och pappa för att jag och syrran kom och tog era sängar, sen när vi hade husvagnen med och gick ut dit i skymningen. Alla gånger vi fiskade, alla bad i Mälaren.



Hälsa farmor!



KRAM Kusinvitamin

2010-07-04 @ 20:24:38
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0