Semesterdag

Ja en riktig chill semesterdag äre today. Tråkigt väder så sitter nu inne och tar det lugnt. Var och kastade gammla grejjer på förmiddagen och var på en megaloppis och köpte en liten pryl till Stina;) Det är bara en liiiiten grejj, men ändå, haha. Har ätit omelett och blev efterrätt med glass och hallon igen. Jag igår när vi åt glass:)


Tjusigt värre, hehe.

Apropå (stavas det ens så?) glass så är jag otroligt tråkig. Tar alltid samma, antingen Dajmstrut eller Magnum Mandel, ingen variation här inte, men har varit lite duktig och varierat mig på senaste tiden. Har köppt Cornetto Jordgubb två gånger, jag vet sattsigt, she's living on the edge. Hahahah. Meeen, ja, glass är gott...

Läser nu "En shoppaholic i väntans tider". Den är sååå bra, humor rätt igenom, riktig tjejbok, och man känner så väl igen sig i vissa situationer. Ett hett tips till dig som inte läst Shopaholicböckerna, gör det!

Kollar nu runt lite, ska snart börja med middagen I guess. Meeen, ja , hmmm, nepp, kommer inte på nått mer.

Men ha det bra hörni, kul att ni läser<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej:P

2010-07-21 @ 18:21:29
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0