Saknar Halland

Vill vara där igen, gå upp tidigt för att ge mat och släppa ut hundarna, cykla massa, rida på en underbar Caprice, vara i stallet, kolla till Vitöga, busa med Birke, laga mat och konstant äta, gå ut med hundarna, få en helgalen Charlie över sig såfort man säger hans namn, känna solens värme och göra dagens alla roliga skämt.
...
-Men de är ju goda i alla fall, det är det som räknas!  (skämt när vi käkade räkor)
...
-Men ditt jäla putto! (skulle säga pucko, men tänkte på idiot, haha)
...
-Han har bytt färg, ser ut som en svettfux. (svampat av Caprice eftersom han var så himmla svettig,
kom på efter att färgnamnet passade ju väldigt bra)
-Killar är dumma i huvet, det är ett fucktum! (hahahaahahahah)
...
Att vi sedan är så otroligt lika Stina och jag är ju bara så kul. Vår klubb innefattar liknelser som:
*Alltid hungriga och kan äta hur mycket som helst
*Stora fötter
*Tänker alltid på samma saker
*Stora händer
* Har alltid lätt för garv
Och massa mer förståss, som jag bara nu inte kan komma på.
...
Men asså, vi hade så sjukt jäkla kul, 24/7. En vecka som alltid kommer att ligga nära hjärtat<3
...
Japp, nepp nu ska jag hjälpa till med maten och sedan till hagen dit oxå min bror ska följa med, haha, han har ju för sjutton inte ens sett min ponny.
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: stina

Åhh jag saknar det också massor!!! Jag håller med, den veckan kommer alltid att kommas ihåg som en av de bästa<33 Tack för den :)

2010-07-04 @ 21:25:17
URL: http://stinameidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0