Regn

Lyssnar på Rix FM party och vill verkligen sjunga med och hoppa omkring, men är to tierd. Somnade nästan på bussen hem från pappa. Juste, är så skillad, skulle ta bussen 13.40 ut till pappa idag. Tror ni inte att jag lyckas med att gå en hel timme för tidigt, men det kommer jag först på efter att ha undrat i typ 20 minuter var bussjäveln är. Så gick hem och glodde på TV i en kvart tills jag behövde gå igen. Haha, sååå mig, lyckat alltså.


I morgon träffar jag denna underbara girl, vi ska dra på stan en stund, miss you<3

Har fixat massa till kaninerna idag och så. Är nästan helt frisk, FÖRUTOM att jag hostar, är lite hes fortfarande och täppt. Fasen vad denna är seg, vill verkligen inte vara sjukling. Men det är väll värre idag med för att jag sov så dåligt i natt;)

Har precis käkat, sån där potatis med feta och soltorkade tomater, Stina visst e det gott?! Fast våran var förståss bäst. Ska nu kolla runt lite på datan och sedan sova, need it truly.

Sv: Hårinpackningen kostar 50 spänn typ.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ses kanske nästa helg:-) Kram från kusinvitamin

2010-07-17 @ 21:56:47
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0