Outfit and this night's look


Det blev utsläppt "lockburr" idag. Lite galet men äsch jag gillart:)


Jag trotsar vädret och den lilla kylan och kör på bara ben, är det sommar så är det:)

Plus mina highheels och lilla partyväskan ofc. Provade en lite mer sotad look än jag brukar, blev supernöjd men oskillad som jag är så fixar jag ju inte detdär med ögonbilder så ingen pic blev det, tyvär.

Nepp, nu ska jag fixa det sista och sedan drar Filip och jag ner på stan där girlsen väntar:)

Ha en helkul lördagskväll people!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: resume

Nice clothing. You definitely have a good taste.

2011-11-05 @ 16:27:13
URL: http://perfectresume.org/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0