My haircare

Just nu följer dessa med mig in i duschen.


Detta är för torrt och skadat hår och passar mitt hår perfekt, som är just torrt och skadat. Det ger en härlig doft men gör inte håret så mycket volym, vilket jag ju inte gillar. Volym alltså;)


Jag har aldrig varit duktig på inpackningar, det längsta jag har sträckt mig till är att ha i balsamet länge. Men köpte nu denna. Och är såååå nöjd. Mitt hår blev helt annorlunda, är nu mjukt och topparna (som såg för-ävliga ut) mår nu toppen. (haha, stina och jag internskämt)

Mitt hår har jag typ alltid hatat, slängde alltid upp det efter jag borstat det i en knut på huvet för att få undan det eller så plattade jag det. Men har ju kommit på att om jag inte borstar det blir det rätt bra, får snygga lockar som håller ordentligt. Så kan nu ha håret utsläppt, helt fantastiskt. Borstar det typ aldrig längre, haha. Men ska dock slinga det nästa vecka då, Hanna is my hairgirl. Älskar ju slingor och speciellt nu på sommaren vill jag ha ljust hår.

Japp, det var ett helt inlägg om hair det:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

Jag tror jag ska köpa en burk sånthär imorn :D Vad det kostar?

2010-07-17 @ 18:20:35
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0