Min planering alltså, suck

Jag är ju en tidsoptimist ända ut i fingerspetsarna, och så kan jag liksom inte planera min tid heller. I dag skulla jag ha varit ute och städat vid 11 så att jag kunde komma hem i bra tid då det är gäster hos pappa som jag inte träffat på aslänge. Meeeen så igår när jag kom hem till mamma (kunde bara inte sova hos pappa, det funkar liksom inte) så snackade jag med Ica och det resulterade i att man var hos henne till 4. Hehe, vi skulle sova men sedan ringer hennes kompis och vill komma över och jag bara orkar inte det, så gick hem i den då redan ljusa morgonen. Vi snackade igenom oss ordentligt vilket var skönt. Nu jäklar ska vi börja träffas ofta igen!


En random pic oxå.

Japp så var ju liiiite slocknad i morse så "råkade" sova till halv 2. Hehe;) Men herregud, sitter i köket nu och det är fucking 31 grader i SKUGGAN. Hur i helskotta ska man orka att vara ute i detta?! Det är helt sjukt. Men ändå rätt coolt, värmen gillas ju:) Så det blir till att rida sent ikväll. I går när jag gick till ica typ vid 12 fick jag gå i bara shorts och linne för att det var så varmt, sjukt ju. Lätt tropisk natt. 

 Have a good day people!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0