Kvällen idag

Känner att mina rubriker alltid är så otroligt givande, mycket fyndiga. Haha. Jaja, såhär såg det ut på min säng för ett tag sedan.


Detta plus en massa andra saker och kläder ska med. Och skor förståss.

Tänkte att nu ska jag sitta ute på balkongen och blogga, vad mysigt, men ärligt talat så nja, blev inte så peppad när jag gick ut. Det har börjar bli kallt och datorn måste förståss laddas så jag sitter i sängen som vanligt. Men såhär ser det i alla fall ut därute, så jag får låssas att jag sitter på en av de små stolarna och andas frisk luft:)




Mysigt va?! Jag älskar vår balkong, även fast jag knappt använder den så finns den där och är mysig:)


Mamma köpte två  böcker till mig idag, så gulligt.Dessa:


Har läst många böcker av Marian Keyes, hon är jättebra. Sophie Kinsella oxå. Love chiclitböcker, typ det ända jag läser, massa glamour, kläder, fester och girlpower, det gillar vi;)

Lyssnar på Joshua Radin. Har länge undrat vad han hette han som sjöng så bra på en skiva som min låssasmamma hade. Lyssnade på en av hans skivor hela förra sommaren. Under samma period läste jag Twilightböckerna så nu kopplar jag låtarna till Twiligt, vilket ju bara gör dem ännu bättre förståss!

Nepp, ska prata vidare med Linne msn nu, ha de!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack =)

2010-07-18 @ 23:21:45
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0