Kul dag...

...NOT. Har haft feber hela dagen och bara mått allmänt superdåligt:( Sov några timmar ute på en filt i gräset, skönt. Kollat på första Piratesfilmen, love them ju. Kollar nog på andra i kväll oxå. Gullig du är Linne, men smart som jag är glömde jag my candy hos mamma, haha. Men har massa schweizisk choklad:) Väntar nu på att pappa och jag ska ta en sväng till hagen och kolla älsklingen och Imsepimsan<3 Skulle ju ridit henne idag men det går ju fan inte, varken pga att jag är sjuk eller pga värmen. Det är sjukt vad extra dåligt man mår när man har feber OCH det är 30 grader ute. Inte nice någonstans alltså.
...
Nej, det är för varmt här uppe så måste gå ner på undervåningen, herregud smälter ju här.
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0