Jag längtar hem...

...till mina brudar. Stina och Linne, ni gör mig så happy all the time. När alla är hemma ordentligt är det vi som gör stan osäkert, vi ska röjja järnet. Parta hela tiden. Miss you guys<3 Vi har alltid så kul ihop, vårt lilla gäng, som när vi sitter i Green Room och har deep talk, peppar varandra till att våga saker eller när vi snackar i mobil med högtalare i Halland varje dag bara för att höra hur det är. Vi är så lika vi alla, jag liknar båda er så mycket. Och vi har samma humor alla tre. We forever and ever I just say, LOVE YA<3


Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: stina

Jag saknar dig meeeed!!! Herrejesus nu var det ju länge sen vi såg också! Men som sagt, Uppsala får passa sig när alla är på plats igen! Då jeeeflar ska vi parta :D<3

2010-07-23 @ 11:17:44
URL: http://stinameidell.blogg.se/
Postat av: Linnea

Buhuuuuhu, vilket snyfftar inlägg :'( I MISS YOUUUUUU!

MEN PÅ TISDAG, RAJT?! :D

2010-08-02 @ 10:08:33
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0