Hey babies<3

Jolle, smartot, tog med sig sin dator ner förståss. Och så funkar internet i huset, jag menar hur mycket tur får man ha?! Grymt nice ju, så nu kan jag läsa bloggar, blogga själv (förståss), kolla face och annnat även nu. Fick lite abstinens i går i bilen ner för att jag inte hunnit blogga i morgon på mogonen. Hallå, liksom hur bloggalen får man bli. Men det är ju kul och så är det så roligt att läsa efteråt liksom. 

I går åkte vi bil i typ massa timmar. Stannade i Mjölby hos mammas kille och käkade lite lunch. Sedan raka spåret till Stina i Bromboda. Kusin Sara och kusinbarnet Sigrid är oxå på plats så här är det livat. Käkade massa god mat igår när vi kom och smaskig glass med hallon, både sås och färska. Jummi:)

 


Mumsimumms:)

Idag har vi åkt in till Emmaboda en sväng fölr inhandling av present till nya kusinbarnet. Vi hittade en ybercute rosablommig sparkdräkt. Körde sedan till Trekanten (japp, det hette faktiskt så) utanför Kalmar och grattade kusinen som blivit pappa. Och hans sambo oxå förståss.
Sedan ville vi bada i havet så vi åkte till en fin strand men självklart blev det då supermolnigt så ingen, förutom Sigrid, ville bada. Åkte på en mysig väg sedan tillbaka till badet hemma och alla utom jag tog sig ett dopp. Asså hallå, det blåste och var molnigt, då vill man faktiskt hellre ligga i en brassestol med en handduk över sig, hehe.

Har nu precis käkat och vi ska strax spela spel. O no säger ju jag, hatar spel, av alla sorter, nästan, oki Tecknet och Gurkan är ok, men andra, nja:S

Jaja, herrå, ha det good, Love ya<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som om ni har det bra. På fredag kommer jag och då får du någon att umgås med som heller inte gillar att spela sällskapsspel.

Kram från Kusinvitamin

2010-07-20 @ 20:11:30
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Linnea

DU KAN BLOGGA :D WIHOOO!

2010-07-20 @ 23:35:46
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0