Hej hopp

Denna dag har spenderats med rätt så slappt jobb. Malin och jag har suttit i reseptionen typ hela dagen och det har knappt ringt en kotte. Så slappt, men kul ändå. Har varit ybertrött hela dan så har hällt i mig två choklad och en latte. Gillar ju inte kaffe men skulle knappt orkat vara vaken annars så, hehe.
...
Har kommit på just för en stund sedan, på bussen att Tanis får vila rätt mycket i sommar. Denna vecka kommer jag till hagen så sent, hinner inte sätta igång henne för att nästa vecka kunna rida. För vecka 29 drar jag på semester igen och vecka 30 är det ridläger och de två veckorna efter det äre jobb igen. Hon får traskas och chilla denna sommar. Men sedan blir det hårdträning i höst igen. Men det känns bra för hon tränades så mycket i våras så det är bra att hon får vila och bara vara häst med kompisarna i hagen en sommar.
...
Ska ner och hjälpa till med maten nu och sedan förbi ponnyn innan man ska hem till mamma igen. Och SKA sova tidigt. I morgon blir det mycket jobb igen.
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0