Gråmulen dag

Jag tycker faktiskt bara att det är skönt, lite svalt för en gångs skull. Härligt att inte smälta bort varje dag. Kommer säkert att bli smällhett idag bara för det, haha. Ska nu på en liten tripp till Enköping med pappa. Sedan stressa in till stan igen och sedan duscha och ner till city till Linne. Är trött, fast jag sov typ 10 timmar, är helt röd i ögonen oxå, usch ser ut som jag vet inte vad:(

Jahapp, juste, kommer att ha ett uppehåll här i bloggen då jag ska bort nästa vecka. Har ingen internetdosa så har liksom inget internet så blir det lite svårt. Så ni får helt enkelt klara er. Blir tråkigt att inte blogga, gillert ju väldigt mycket. Men jaja, det sissta inlägget kommer i morgon. I kväll kommer uppdatering från shoppingen. Hoppas jag hinner förbi Hööks oxå.  


Helt random bild.

Nu måste jag fixa mig, pappa är strax här.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0