Gårdagskvällen alltså

Haha, har aldrig så roligt som med Filip och Linne. Vi har exakt samma humor alla tre och har sjukt kul ihop. Vi tog oss förståss en random promenad och hamnade på många nya ställen. Gick igenom kolonilotter och träffade då på ett gäng som, precis som oss var ute och spatserade.
...
En mamma med sina två ungar. Så cute. Eller som Linne säger, -Den stora är Filip och de små är jag och Emme:)
De var fett cute och jag sa det minst 1000 gånger, hehe. Men så de lät, ungarna typ visslade som fåglar, fett coolt.
...
Men any way så hade vi sjukt nice, gick in på både Ica och Konsum och köpte oss en glass och drickor. Haha, det gick ju sååå bra att betala;)
Gud vad jag garvade den kvällen alltså, rammlade nästan omkull flera gånger av skratt. Och när jag rammlade ner från räcket dog jag nästan, hahahaha.
Juste, dagena ordvits (som bara jag tyckte var kul). Äsch, nu kom jag ju inte ihåg den, aja, haha.
...
Kollade sedan på film hos Linne och chillade. Drog hem med Filip och somnade kanske typ vid halv 1. Så var ju liiiite tierd idag på worket.
...
Hade det nice på jobbet idag. Käkade massa kakor och dracka tre choklad. Mums.
...
Ska hjälpa till med maten, som vanligt och sedan till ponnyn<3
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: linnea

Det var galet kul, det gör vi om snaaaart!

2010-07-08 @ 21:02:12
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0