Firande

Jippie, borde kanske inte skriva nu eftersom jag är så sjukt trött, slocknar snart fast kolckan knappt är någonting. Meen idag har även Pelle och Ulrika anslutit plus Anna med familj. Vi har ätit underbart gott(as usual) smaskat på tårta och druckit skumpa. Bästa kusinen hade förståss shoppat cider oxå, så...

Firat mig och andra har vi gjort och kollat på minicirkus och haft så skojj! Fick extra present oxå, presentkort på Hööks på 200kr. Toppensnällt!

Varit och fikat oxå, på cafe'et Emma i Emmaboda:) Och äntligen, efter så mycket tjat, shoppat beiga chinos till Kråkan, finally! Vädret denna dag har ju varit helt underbart, regn, regn och åter regn. Herregud vilket busväder, men i min nya regnjacka har jag inget att klaga på när man är utomhus. Även fast tygskorna blev genomblöta.

Hejsan hoppsan vad skojjigt man kan ha med släkten, gillar det så mycket att träffas allihopa såhär. I morgon åker Jock och jag hem med buss, mamma är sjuk så hon kan inte köra. Blir typ 8 timmar på en mysig buss instead. Happyface:( But whatever,med brollan blir det ju helt ok, vi har ju så kul nu för tiden Jolle och jag. Äkta sommar, Jolle och jag är kompisar, något som vi inte är resten av året, tråkigt nog:S

Aja, internet är segt så det blev ingen bild, hare good.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Tack =)

2010-07-25 @ 10:17:10
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack för en TOPPEN helg! Så kul att träffa dig! Kram från Favvokusien till Favvokusinen

2010-07-25 @ 21:29:37
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0