Finally home

Herregud hur mycket kan det krångla egentligen. Skulle ta ett tåg från Malmö till Stockholm och sedan ett till Uppsala. I Malmö är tåget tydligen inställt. Tar ett annat till Lund för att ta Stockholmståget därifrån. Blev ordentligt försenat. Sedan springa till Uppsalatåget och gå av i Knivsta för buss till Uppsala. Och till råga på allt är det första gången jag åkte tåg själv. Men jag lyckades ju, stolt faktiskt:) Käkar lite nu då jag knappt åt nått på typ 8 timmar. Noooot good.

Alltså, är ju hemma nu från den underbara veckan nere i Halland. Usch säger jag bara, kunde lätt stannat några veckor till, måste göras om nästa sommar igen! Saknar redan det lilla yrvädret Challe. Bejbiboy<3

Farmor och farfar har anlänt till pappa så ska dit i morgon. Och äntligen få träffa min lilla ponnybus, saknar henne Bejbsan<3

Ska sleepa nu, see ya lovers<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0