Ett typ modeinlägg

Japp, i brist på annat så gör jag ett sådanthär inlägg. Jag menar alla gillar vi ju mode, right?! Sitter här i sängen hos mamma och mår uruselt. Tror att en riktig jävla förkylning är pågång. Fan alltså::( Jag som fan ska parta både onsdag och fredag. Är ju taggad som fan och så blir det såhär. Men ska sova länge i morgon så att jag vaknar till. Jag är fan ALDRIG sjuk på sommaren så detta suger ju hårt. Lyssnar på Spotify och kurerar mig med en flarra wather. Hoppas att jag blir frille.

Nu till något roligare, clothes and accesoaries.



Gillar ju rosa skarpt så blev förälskad i denna sötsak. Så feminin och romantisk.



Som ni kanske märkt, haha, så älskar jag ju leopardmönstrat. Har redan en leopardklänning men
 denna kan man ju få dreggla över ändå:)



Superchic, passar såväl till vardags som till lättare fest.


Har länge velat ha en stor och bylsig blus som man kan ha till shorts och få en snygg outfit med lite stora halsband.
 Denna är ju rosa oxå, så...



Ett supertrendigt skärp. Så cute.


Enkelt men så rätt, gör en enkel outfit lite snyggare.


När jag var yngre älskade jag stora örhängen, nu för tiden använder jag typ endast mina mönstrade vita pärlor. Men det är synd för det är sååå snyggt med ett par bigga earrings. Grymt fint.


Har alltid haft svårt för kilklackar men Ica och jag hade en diskussion om det igår och kom fram till att det är rätt snyggt ändå, beror förståss på vilka skor men ände. Dessa är totally gorgeous.


Så läckra!


Vill ha ett par nya highheels att parta i. Men det är svårt att hitta när man är så kräsen. Dessa godingar är så fina men kostar förståss skjortan då:(




Så, hoppas ni fått lite tips ändå, eller vad man nu vill med detta. Men jag älskar verkligen kläder, accesoarer och skor, och väskor förståss;) Ska jag fortsätta med dessa inlägg? Är det skojj? Vad tycker ni fressten om min klädstil, bra/dålig? Jag försöker alltid få en liten personlig tuch på mina outfits. Gillar att mixa och matcha:)

Så, nu måste jag sova så att jag orkar städa i morgon och rida. Ska ta Imsan oxå så.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0