Det ska va...

...reagge på sommarn och massvis med sol... Den önskade Jesse igår på dansgolvet och då röjjde vi ordentligt. Sommarlåtar gillar vi ju:) En till pic från gårdagen, elller var det idag fressten? Hahaha.


Cuteisar vi är<3

Idag tog Linne och jag oss en tur. Cyklade (fast på varsinn) cykel till Granngården, där jag köppte detta:


Mina småbejbisar kommer bli så glada, det var ju inte direkt igår som de blev bortskämda direkt, stackarna:)


En ny snygg partväska har jag letat efter länge så blev överlycklig när jag hittade denna. Ett snyggt sommarlack och en ring är oxå något jag behövt. Armbanden är väll inte heller helt onödigt;)

Me today:
 





Linne igår hos mig innan Kalas. Haha hon bara måste prova om hon fick plats. Lilla Linne alltså<3

Det var superskojj igår. Det blir förhoppningsvis utgång på onsdag igen. Röjjer järnet nu, grymt kul. Någon som ska ha hemmafest fressten, taggad;)

I dag har det varit sjukt varmt. När vi var på stan typ smälte vi och när jag tog bussen ut till pappa var det så varmt på hela bussen att det typ rann om en, mysigt alltså;(

Ska nu strax till ponnyn och gosa så rider jag nog en sväng i morgon. Måste ta kort på henne med allt rosa ju:)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: jessica

haha grymaste låten ju;) haha du skulle vart med dagen efter också:P rööj;)

2010-07-12 @ 13:14:41
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0