Uppdatering

Nu kommer en liten uppdatering över veckan typ.

I torsdags så gick vi, lite folk från klassen plus Pelle såklart, på "Snabba Cash". Och jag har aldrig kollat på Johan Falk så kjag har liksom typ inte sett Joel Kinnaman något innan, förutom i "Tjenare Kungen" typ. (Där han är grymt snygg fressten, måste se om den SNART) Så jag blev positivt överraskad kan man väll säga, herregud vad han är snygg, galet, med backslick och rakat, och med brillor, (julle;) ) Råå het är han alltså. Men filmen i sig var oxå väldigt bra, helt klart sevärd, sugen på uppföljaren nu.

I fredags så hade vi jumpa med Mehran och det var galet kul. Sämsta kondisen här och har sådan träningsvärk så det heter MYCKET men det var kul. Sedan drog Becky, jag och Julle hem till mig och vi gjorde grönsakspaj och chokladbollar med fiberhavregryn, smaskens;) Hyrde film oxå, "Inglorious basterds", bra film. Och jag lärde mig när vi var på Konsum att chokladen heter Palle Kuling och inte Kalle Kuling som jag alltid trott, haha.

I går Lördag åkte jag hem till pappa men fick sitta på bussen i en och en halv timme för att det hänt en olycka. Sedan till stallet och tömkörde ut med småponnysarna i den djupa snön. Klockan tre var det tömkörningskurs för Tomas i ridhuset. Satt och lyssnade och frös som en gris. Riktigt intressant när han jobbade, använde så mycket kroppsspråk vilket fungerade perfekt. Var oxå kul att se hästarna i arbete, leder ju dem bara. Uffe och Therese kom på kvällen. Uffe rider fälttävlan och ville att jag skulle komma och rida hans hästar och träna för honom på hans fälttävlansbana. KUL!

Idag var det kurs igen, var i stallet och kollade några timmar, åkte sedan hem efetr att ha flyttat ner Peppes grejjor till Blåa stallet. Ponnyerna kommer att stå där nu, alla vill stå i Gråa stallet, tråkigt tycker bäst om det ju:( men men sånt är livet.

Japp och i morgon är det APU. Kul som vanligt. Oj nu måste jag sova. TACK om du orkade läsa, du är värd en kram:)

Juste idag är det Joars namnsdag, GRATTIS, grattis:P

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0