Sova nu...

Är trött som en elefant (om de nu är väldigt trötta när de är trötta?) men lovade mig själv att blogga en gång idag. Pappa fyllde 50 år idag vilket firades med tårta och presenter, vad annars:) En riktigt mysig kväll blev det med god mat, härligt sällskap:P och fina blommor. Pappa fick en snowboard av Marita så av oss andra, Mova, jag, Joar och Emil fick han ett bidrag till ett par pjäxor. Joar filmade och tog en massa bilder, tackar:)


Denna tog dock jag, hehe.

Nepp datorn har dåligt batteri och jag slocknar vilken sekund som helst nu så sov sött och dröm om enhörningar och vattenfall.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hälsa Björn och gratta från mig! Kram

2010-01-27 @ 09:11:36
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0