Snö

Måste bara yttra mig om dethär med snö. ÄLSKAR det, det är rent och vitt och lyser upp hela världen. Härligt, hästarna är oxå superrena vilket uppskattas mycket! Att det är kallt som i en frysbox gör mig inte så mycket, det är bara mitt fel att jag har för kalla kläder, inte vädrets. Så alltså, jag älskar att vi har fått en sånhär underbar vinter med snö och kallt, hehe ville bara säga det:).
Igår hade vi praktik, underbart kul, som vanligt. Red ut på Kalle och Dodde. Sedan tolkade Hanna och Ludde efter Pressen medan jag körde. Och ni skulle ha sett hans piaff, och vilken sammlad trav sedan, OS ponnyn. Helt galet vad han är fin alltså, borde filmat. Älskar att vara hos Lotta, och hennes familj är så trevlig, inte sura miner där inte:) Alltid glada och erbjuder sig alltid. Vi har fått ett skåp i stallet nu oxå, så vi kan ha Peppes prylar någonstans.
Det ska vara tömkörningskurs den 30 och 31 januari som vi antagligen ska vara med på, så peppad:)
Har varit duktig och tagit en promenad idag, efter bussen hem. Kallt men mysigt. Läser nu New Moon, igen, älskar dem såååå.
Måste kolla runt och sedan dra, pussar<3
XO XO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0