Skolan

Sitter i skolan och ska egentligen skriva på en engelskagrej, men jag orkar inte just nu;)
Blir soft helg nu, ska vara hemma och bara ta det lugnt. Men självklart till stallet i morgon och kanske på söndag, eller så åker pappaoch jag och kollar på laptops, vill ha min NU!
Har min nya klocka idag, med nya armbandet, så snyggt, rosa I love it.

Jesse och jag ska jobba men orkar inte som vanligt, latmaskar vi är, hehe.
Det är lite varmare idag, i morgon ska det bli 3 minus bara, så det blir bra om man ska rida ut.

Igår skulle jag vänta på bussen för att åka och städa, då kommer den inte så fick ta en som gick tjugo över istället för tio över. Sedan fick man sitta på bussen i en och en halv timme, asså hallå:O
INTE kul, men hade sellis av Dilan, kul;) Så kom till Britta apasent och städade,sedan när jag äntligen skule få komma hem så kommer inte de förbannade bussarna, väntade på två. Men inte fasen kom dem inte, hatar bussarna. Så fick sjuts hem, tur det;)

Nu måste jag dra, herrå.

Pussar<3

XO XO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: jessica

ja riktiga latmaskar är vad vi är:Phehe

2010-01-08 @ 20:11:46
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0