Igår och idag

Igår var vi som sagt,står på allas bloggar,hos Linnea och chillade. Blev självklart onyttigt godisköp och jag åt såmycket att jag mådde illa, inte bra, inte bra. Vi var där jag,Julle, Bec, Stina, Linnea(förstås) och sedan oxå Jesse. Kollade på "Fjorton suger" och den var sååå gullig, storebrorsan var ju avissnäll, fin svenska där. Lagade mat oxå,eller ja Bec gjorde. Lyssnade på musik och kikade på grannar, hehe. Lägenheten var GRYMT snygg och vi alla blev megataggade på att köpa e gemensam, fatta vad kul det vore, värsta partyplacet det skulle bli.
Gick motvilligt hem efter middan och slocknade ganske fort när jag väl lagt mig på kudden.

Idag ska mamma och jag till banken på lunchen,blä, ska fixa nått nytt konto. Vi har även jumpa idag, känns lite konstigt men det blir nog kul,är man med vår klass så blir det mesta kul liksom;P
Bec och jag traskar en vända på stan efter och sedan blir det hem och typ käka och softa lite framför TV:n.

Nepp nu har jag egentligen börjat för typ 10 min sen, så, hehe.


Längtar till sommaren nu, faktiskt,hehe.



XO XO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kanske ses nästa helg.... En av pappas bästa kompisar har dött, så jag ska på hans begravning på fredag, sen stannar jag hos Britta till måndagmorgon.



KRAM kusinvitamin

2010-01-15 @ 17:37:06
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0