Äntligen my beloved dator

Japp, nu sitter jag här med min lilla älskling. En riktig sötsak, rosa och tjusig. Och internet funkar prima, i mitt rum, jippie. Asså vi har inte trådlöst hos pappa men av någon anledning så fungerar det ändå, så lycklig:)

Idag var det en jobbig dag i skolan, ligger så sjukt mycket efter i matten, måste faktiskt börja jobba på lektionerna igen. Sedan en rolig redovisning om GI, haha. Efetr det buss hem. Träffade Joar och vi satt och pratade, blev mycket skratt som alltid när man är med Joar, hihi:P

Ja och sedan hem då och kollade på en film, "Nyckeln till frihet". Något du sett Julle? Se den annars, mycket bra. Ja asså alla kan ju se den, hahha. Jäklar vad klockan blivit mycket, måste verkligen sussa NU, annars blir jag sombie i morgon och det vore ju lite läskigt;)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Julle

Damn it, den har jag faktiskt inte sett men har hört att den ska vara grym! Jag måste se den! :D Har ni den? Kanske jag kan lånaaaa? :) <3

2010-01-21 @ 22:14:15
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0