Kladdsås och baksmälla

Har spenderat dagen tillsammans med Stina och Linne. Vi drog runt på Gränby ett tag och jag införskaffade (äntligen) ett par svarta braxer. Rysligt snygga men ingen bild blir eftersom Ginatricots hemsida lackar på min dator och stoppar upp hela internet, men nui får väll se mig i dem nån gång:P Kameran har heller inga batterier så... Men jag ska faktiskt få en ny i födelsedagspressent:D:D:D Jaja, åter till dagen. Efter Gränby drog vi hem till Stina och gosade med katten och kollade på hennes mysiga place. Sedan bussen, som så otroligt smart nog går hela vägen till moi, hem till mig och lagade lunch.

Men vi blev ju inte mätta så det fick bli kladdkaka tänkte vi. Men gjorde två sattser i en liten form vilket gjorde att den aldrig blev klar. Dessutom så burnade vi den först. Så det blev typ kladdsås. Och eftersom vi nu var så fantastiskt duktiga på detta så ska vårat "framtida bageri" heta Baksmällan. Bak-bakning liksom och baksmälla, för det är så illa man mår efteråt:P Alla mådde vi blädåligt efter, hahaha.

Men till stallet drog vi. Först till Famulus och gosade med Bassie och Gola och sedan Linne och jag till våra pollar. Traskade på promenad och de var så duktiga så:)

Nu är det snart sova som gäller, för i morgon ska man till Lotta och köra järnet:D

XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0