Ett inlägg

Jag har inte använt en dator på två dagar, det ni, rekord för mig asså:P Men iaf så hade jag praktik igår, red en sväng med Lotta och Kalle (jag red Snoddas). Det var helhärligt och båda hästarna var piggelinisar:) Sedan tömmade jag Peppe i ridhuset och han jobbade på väääldigt bra. Borstade och gjorde honom fin oxå. Guuud vad jag saknar den hästen! Allt hos Lotta, jag skulle lätt kunna bo där, om jag bara hade TID. Det är det som är det stora problemet i mitt liv, tiden räcker ju aldrig till till allt man vill hinna med. Jag har kommit fram till, för länge sedan iofs, hehe, att om man la på 7 timmar vaken tid efter skolan så skulle jag hinna med allt jag vill göra. Jag skulle hinna vara hos Lotta varje dag, rida, longera och tömköra de hästar som behöver det. Rida och sköta min egna ponny (hinner jag ju redan iofs), köra bil så att jag hade haft mitt förbannade körkort, jobbat så att man tjänade lite money, träna en massa, promenader, gym, jogga, OCH hinna slappna av varje dag. Fatta nice!





Erkänn att han är fett snygg:)


Men nu är det ju inte så det är, tyvär:( Så det är bara att försöka hinna med lite grejjer ändå, även fast det inte går:P Jaja, idag ska jag nu göra svenska och sedan åker Linne, jag och Stina ut och rider. Ska bli kul. Har inte träffat Stina på typ år och dar! Och så saknar jag Tanis,(A) hehe, bara för att jag inte var i stallet igår, Ida red.


Hoppas ni har det bra, love ya<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0