December

Dagens outfit:





...

Linne och jag gick i KYLAN till stallet. Hade ingen känsel i varken lår, fötter eller händer när vi tillslut kom fram. Red sedan och jag var nära att börja gråta för att det gjorde så galet ont i fötterna. Glömde förståss mobilen i stallet sedan så när Linne och jag var på busshållplatsen så fick min snälla pappa komma och hämta oss och hämta phonen:) Tack:)
Sedan i duschen (som varade i typ 40 min) så var mina tår helt blå i "topparna". Nu har jag tjocka ullstrumpor och tosser på mig så nu är de äntligen varma igen, trots att jag försökte värma upp dem på elementen i bussen:P

Gud vad fjolliga Linne och jag är. Hon kom till lunchen och jag bara kastade mig av stolen och stormade fram till henne. Hahaha, kramkalas det blev:P Vi är fasen som ett gift gammalt par, Bananen + Pann Biffen (uttalas så, hahah) = FOREVER!

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

Banan + pann biff = sant! :D<3

2010-12-01 @ 22:00:16
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0