Dan före dan före dopparedan

Sitter i mitt städade rum (inte dammat och damsuget, det blir i morgon) och lyssnar på radio och har det sådär supermysigt:) Det blev bra klappar på stan, kul att träffa Bec och Therese lite oxå:D

Sen så stack man till stallet med Linne, det blev en koooortistur eftersom det var runt 30 minus, inte särskilt vvarmt med andra ord:O Men ponnyn var så duktig och jobbade jättefint i traven, när hon sammlat tempramentet lite, het brud det där, hahahah:D Hem till pappa efter, med Linne, hon kan ju bara inte klara sig utan mig, hehe(A). Inte för att jag kan det heller:P Störda vi är:D

Iaf så fixade man med kaninerna och Lillen och Larre var faktiskt jätteduktiga och snälla mot varann när de fick hälsa, så ska förhoppningsvis släppa ihop dem snart:) MYCKET bra:D


The gang igår, ska lätt göras om:D

Nu ska jag chilla lite mer och sedan sovelisooooova!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0