Dålig bloggare här minnsan

Jupp, nu kommer det att dras ner på inläggen här, det blir nog ett om dan typ. Då jag försöker att få mitt YBERstressiga liv att lugna ner sig ett par hekto. SÅ då då blir det mindre bloggning, tyvärr:( Men idag har jag iaf satt upp alla julstjärnor hos mamma, ridit ut en sväng på ponnyn och städat mitt rum hos pappa. Och ätit tacos och duschat. Mycket alltså. Nu väntar jag på att filmen ska ta slut därnere i vardagsrummet så att jag kan sätta på en film. De kollar nämligen på "Kill Bill" och jag är alldeles för mesig för att se dem filmerna:P
...
Imorgon blir det ridning med Linne Pinne Puff och sedan hem till mommi igen.
...
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0