2:a december

Idag drog man med sitt pick och pack till Akka på morgonen, förberedde mig för en roligt lektion, men självklart så hade jag stalltjänst. Mitt minne är ju bra:S Så mockade och så då. Drog sedan och käkade lunch men sedan kom jag på att jag glömt Tanis pass hemma så fick åka hem och hämta det. Så det blev inte mycket skola för mig idag:/ Drog sedan till stallet och löslongerade älsklingen lite gran. Hon var pigg och glad och fick ett väldans fint steg i snön:) Sedan kom Lina och vaccinerade. Så nu är det ett helt år tills nästa vaccination, skönt:)


Min ponnybus<3

Nu har jag krupit ner i mjukiskläderna och ska strax käka middag, samma mat tre kvällar i rad, stabilt. Sedan ska jag försöka på brollan att gå upp på vinden och hämta julgrejjerna så att jag kan sätta upp lite stjärnor i fönstren. OCH städa mitt rum, kanske är dags att packa upp väskan från resan eller:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0